Przedstawiony poniżej cennik zawiera orientacyjne ceny netto za 1000 znaków ze spacjami.

Nadmienię jednak, że zamieszczony cennik to tylko sugestie. Wszystko jest bowiem uzależnione od potrzeb oraz budżetu klienta. Zleceniodawca musi mieć poczucie zadowolenia nie tylko z jakości wykonanej usługi, lecz również i ceny. Dlatego też w każdym przypadku występuje możliwość negocjacji ceny, a do tego stali klienci mają możliwość realizacji zleceń z atrakcyjnymi upustami. Zapraszam zatem do kontaktu, a z pewnością znajdziemy nić porozumienia.

„Cennik nie stanowi oferty handlowej wg art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego i jest publikowany tylko w celach informacyjnych.”

  • Teksty preclowe od 1.7 zł/ 1000 zzs
  • Opisy do katalogów 2 zł/ 500 zzs
  • Teksty zapleczowe od 5 zł/ 1000 zzs
  • Opisy produktów 3.5 zł/ 500 zzs
  • Precle z synonimami 3 zł/ 1000 zzs tekstu przed wymieszaniem
  • Opisy z synonimami 4.5 zł/ 1000 zzs tekstu przed wymieszaniem
  • Teksty na blogi  od 7 zł/ 1000 zzs
  • Teksty na serwisy www od 12 zł/ 1000 zzs

Dla większego doprecyzowania oraz uniknięcia nieporozumień przy wyborze typu tekstu poniżej prezentuję krótką charakterystykę każdego z nich:

  • precel – tego rodzaju artykuł SEO dedykowany jest głównie pod roboty wyszukiwarek (posiada podstawową wartość merytoryczną),
  • zaplecze – artykuł SEO ma już znacznie więcej informacji, a do tego zawiera prawdziwe i konkretne informacje.
  • katalog – treści z zakresu SEO copywritingu przeznaczone do zamieszczenia w katalogach,
  • artykuł – tutaj mamy już wysoką jakość, a treść jest podzielona na akapity, z tekstu wypływają dla czytelnika wartościowe informacje.